Wednesday, October 13, 2010

You And Me Only !

hem , harituhh , aq ade pertandingan nasyid , keyla pulakk dtg skolah sebb hari anugerah cemerlang , pastu aq tak ade lahhh . sedey btoll , ta dapt jumpe diye . pastu , aq dapat jugak jumpe , sebb tadi(ahad) aq pgi pameran buku kat PWTC , pastu , jumpe keyla , hahhaa ,, rindu GILA kat dye , haha , tp jumpe sekejap je , haha , rindu GILA . tak puas jumpe sehari , klau jumpe nak la dalam sebulann , baru boleh lepas rindu , hahaha , tape2 , aku tau diye berjihad kat sane . haha , aku doa yang terbaik untok kau , kau pon doa untuk budak2 kite jugak ehhh . haha , ade mase dtgla slalu . huhu . teringt mase kite nasyid , haha , klau pg mne2 mesti ajak kau , tp skg da tak boleh dahh , klau time nasyid , aku ta bley nak jalan2 ngan sape dah ,,, dulu kau ade , bley laa teman , skng ? adoiyy , susah nak cari lain , hahaha , klau kat skolah , adelahh membe , klau klua dari skolah ... hahaha . aku ade lagu untok kau , haha , aku nieyhh , ta habis2 ngan lagu kan ? haha , pakwe tade nak bg lagu , haha , bagi kat best friend lahh , haha , nie lagu dye :










place : smk seri saujana
model : aqilah n adibah
sweet memori GILA

No comments:

Post a Comment