Monday, May 30, 2011

SeLeSai !

Haishh , apelahh aku nieyhh , slalu letak tajuk entry yang pelik2 , ape yang selesainye ? haisshh . mace nieyhh harituhh , ambo pg kelate , hanto abe hambo , aik , sejak bile lahh pulk aku pandau kecek klate nieyh ? haha . tulahh dye penangan ore klate nieyhh , bile dah duduk sane , tak bestlahh nak sembg dalam dialek kl . haha . tp , kekok gile aku ckp klate , haha . ade bnde yang klakar kat sane , haha , nieyhh hambo nak cito , hartu , hambo pg kdai , pastu , makcik tu tye , nak supit tak ? aku pon dengan muke yang agak selenge , jawabla , ape tu ? pastu makcik tu pun kate , nak supit ? aku pon mals nak tye supit tu ape , aku geleng jelahh , rupenye , supit tu plastik , hahaha . lawak betol . tulahh , so , nak ingtkan kepade sesape yang nak pg blaja kat utre tuhh , blaja2 lahh kecek diorg , ty buat malu je . haha . orite . lepas hantar abg aku kat kelantan , kiteorg pg terengganu pulakk . haha . konvoi 3 kete , memg syoklahh . dengan anak sdre aku yang byk pe`elnye . sabo jelahh . haha . orite . tu je nak share , ty aku update lg yaww . bye .

No comments:

Post a Comment