Thursday, June 9, 2011

enrty insaff :P

Hem , kali nieyhh betol2 entry insaf , haha , big clap for edcoustic sebab dah mampu buat hati aku tersentuhh *sensetip pula , haha , tapi serius lahh , lagi2 after dengar lagu doa kalbu , hem , kalau korang rajin2 nanty , searchlahh ehh , rajin2 kan siket diri tuhh mengclick lagu2 nasyid pula . hem , aku suka edcoustic sebab diorang nieyhh nasyid moden . hem , thanx so much , lepas dengar lagu2 nieyhh , aku kadang2 tepikir pasal diri aku , dosa lalu . hem , kadang2 kita kene juga muhasabah diri kita yang kadang2 terleka nieyhh . sebagai manusia , kite semua memg tak terlepas dari melakukan kesilapan , then , sesape yang masih lagi ingin kembali ke pangkal jalan , pintu kemaafan masih lagi terbuka untuk setiap manusia selagi belom kiamat . Allah tu maha pemurahh dan penyayang . Kadang2 kita tak nampak jalan ape yang Allah tu nak tunjuk kat kita , tp , lepas kita lalu jalan tu , kita nampak , ape sebenrnya yang terbaik untuk kita .. 

so , aku nak berkongsi je detik2 nieyhh ngan korang , aku betol2 rase tenang + aman sangat2 bila dengar2 lagu macam nieyhh . sebagi manusia biase aku memang ada lakukan dosa , tiada siape terkecuali except Nabi Muhammad . Hem , cinta memang fitrah manusia , tp , cuba letak cinta cinta manusia di tempat yang kedua , dan yang pertama cinta Allah okayy , barula hidup aman dan tenang . memang fitrah manusi asaling mencintai betol tak ? lagi2 dengan dunia yang moden nieyhh , kene pandai pilih cinta , sentiasa minta petunjuk , yang mana sesuai untuk kita , jagan sampai terjerumus dalam jurang cinta nafsu . Okayy , so , enjoy lirik nieyhh , memang best :PP





Sendiri Menyepi..
Tenggelam dalam renungan
Ada apa aku seakan kujauh dari ketenangan

perlahan kucari, mengapa diriku hampa…
mungkin ada salah, mungkin ku tersesat,
mungkin dan mungkin lagi…

Oh Tuhan aku merasa
sendiri menyepi
ingin ku menangis, menyesali diri, mengapa terjadi

sampai kapan ku begini
resah tak bertepi
kembalikan aku pada cahayaMu yang sempat menyala

benderang di hidupku..

Perlahan kucari, mengapa diriku hampa
mungkin ada salah mungkin ku tersesat,
mungkin dan mungkin lagi

Oh Tuhan aku merasa..
sendiri menyepi…
Ingin ku menangis, menyesali diri, mengapa terjadi

sampai kapan ku begini
resah tak bertepi
kembalikan aku pada cahayaMu yang sempat menyala

Oh Tuhan aku merasaaaaaaaa……
seeeeendiri….aku merasa sendiri..

sampai kapan begini
resah tiada bertepi…Ooohh..
Kuingin cahyaMu
benderang di hidupku..




P/s : kalau rajin searchlahh lagi then , share ngan aku kat shoutbox yang sememangnye tersedia untuk korang shout ehh :P

No comments:

Post a Comment