Wednesday, June 1, 2011

Mane cinta ?

hem , sambung balek entry cinta aku tuhh , atas permintaan Hanis Harisya ( sori klau salh eja name ) . hem , aku baru je bergaduhh ngan someone , aku tak boleh nak tntukan yg aku bergaduhh ke ape . die tetibe marah aku , maybe sebb aku lambat reply msj kowt . tp , tape . kite tgok sape yang merayu mintak dimaafkann , hehe , ego betol lahh aku nieyhh . tp , aku dah penatlahh macm nieyhh , rase macm nak pathkan je simcard , and campak fon dalam sungai nil . supaye tak jumpe dah ngan fon tuhh ngan orang die skali . heh e, ayat macam putus cinte je nieyh ? ape cerr dieb ?
hem , penat kan jage hati orang ? jage prasaan , hem , aku rase lepas nieyhh malas lahh nak berlakon lagi . pure2 baik . haihh , relationship da single . hem , puasnye hati aku .ngeh2 . memg pengorbanan tu penting . tp , klau membuatkan hati saket . blah je lahh . tunggu ape lagi ? mungkin aku tak cukup berpengalaman cakap mcm nieyhh . tp , entahla , rase saket hati teramat sangat bila someone yang kite harpkan saketkn hati kite . hem , mane lahh sebenrnye cinta sejati nieyhh ehh ? BLOG memg first love aku kat dunie nieyhh . NM lahh , tak penting ponn boys tuhh , yang penting My family , frends , blog . ngeh2 . and my study . hubungan aku dengan Allah po kene jage . wokeyhh penat aku meluahkan perasaan isi hati jantung aku nieyhh , hahaha . sape yg sudi membace tuhh , thanx a lot yeahh . so , ade pendapat ? aku harp sgt bolehh share ngan aku yang baru mule aktif dalam hidupp remaje nieyhh . 
buibui .

No comments:

Post a Comment