Thursday, June 9, 2011

Manisnya Cinta ??? Kompem ?

Hey ! betol ke cinta itu manis ? compem ? penahh rase ke ? hahaha .
sebenrnya jika difahami sedalam-dalamnya cinta itu sangat lahh mendalam maksudnya .
kenpa orang slalu kate cinta perlukan pengorbann ? sbb cinta itu bole jdi dalam satu bentuk yang menyakitkan , 
sebb tu kadg2 cinta bolehh jadi buta bila manusia tidak membuka hati mereka untuk cinta . memang kita tidak mengaharapkan cinta . tp , cinta harus memiliki . cinta harus berteman . cinta memang manis bak kata novel anis ayuni manisnya cinta .memang bila kita dapat menikmati cinta yang sebenar manisnye . tp , bila kita sedar , dan fikir balik . cinta tu bole menyakitkan hati kita . melihat orang lain bahagia turut dipanggil cinta .

sekarang aku tengah dalam proses nak menghabiskan bace novel 7 hari mencintaimu karya penulis yang tersohor di kalangan pompuan because pompuan nieyhh kan lebihh bayk bace novel cinta . tp bila aku bace novel aku terfikir pasal diri aku nieyhh yang masihh menanti jejaka yang sudi menerima diri aku seikhlasnya *ecehh , ayat poyo . hahaha . aku tak taulahh bila lahh turn aku pula nak bercinta . tp , kadg2 aku rase malas pula nak fikir pasal cinta . sebab orang kate banyak lahh masalh nanti . tengok kawn2 aku yang couple2 tuhh ,  sehari due okaylahh , muke hapy macam nyamuk dapat hisap darah . pastu lepas tuhh , muke macam  orang sembelit , mood macm kene tsunami , hahaha . pelikklahh . tulahh . mals den nak pikio , just ingatkan kat korang . think b4 do okayy . jangn menyesal lepas buat decision wokeyhh :PP
ckiouu sinchii :P

No comments:

Post a Comment