Wednesday, June 1, 2011

Meniti Bahagia !

         

hem , kenape tajokk diye meniti bahagia ? sebb , aku sekarg tgh meniti bahagia , walauponn umor aku baru 16 , aku bersyukur sebb dah dikurniakan akal fikiran yang matanag . maybe tu kelebihan aku . hem , for what we share our happiness with our BF ? most better share with our family and besties . yeahh ! aku tau orang kat luar tuhh maki hamun aku , ahaks , sebb aku ckp macm nieyhh , coz i never got a BF . hem , EVT i dont have a BF , i never feel lose , hem , i still got my family ,, my frends , thanx a lot for make my day complete ! 


hem , sape sokong banner nieyhh ? hah a, sokonglahh , biarpon orang kate yang patah tumbuh  yang hilang berganti , semestinya yang beganti tuhh tak seperti asal . btol tak ? so , hargailahh sesape je yang tidak hilang lagi , hargai lahh yang ada didepan mata . aku dah penah hilang org yang paling aku syg , so , aku nak ingtkan korg jangn lahh ikut prasaan sgt okayy . hem , my live just start at here . there a long journey dat i must to get throught . same as you all .
buibui .

No comments:

Post a Comment