Friday, June 24, 2011

OPICK !!!

Aku yakin bg yang tidak memahami ape tajuk aku nieyhh kalian akan berkata " sewel pe minah niehh ? "
haha , opick ini sebenarnye band indonesia yang lagunye ala-ala berdakwah sket , kire macm edcoustic , indah dewi pertiwi lahh tu . hahaha . aku memang minat sangat kat band2 yang camni , klai ade kenal bg lahh tahu kat aku kat shout box tuhh okayy . jangan malu2 pula . 

Banyak lagu OPICK yang dapat menawan hati aku yang keras mengalahkan batu kerikil nihhh . haha .
lagu edcoutic ponn best , tp B4 ni kann aku dah explain pasal edcoustic , so , harini nak cite sket pasal OPICK lahh , hem . lagu2 dye mostly menusuk kalbu lahh , hahaha .

tp dalam bayk2 lagu dye lagu nieylahh aku paling suka :))

Tajuk : Tiada Duka Yang Abadi


lagu nieyhh kekadang membuatkan aku tersedar memanag sedih tu tak abadi , samuanya tak kekal , kegembiraan , kedukaan , semuanya ., sebab , tu sume milik Allah , andai nya aku boolehh ulang segala waktu yang hilang terbuang . pasti aku akan lakukan yang terbaik.

Past is history , tomorow is mystery , setuju ? hem , memang kita rancang yang terbaik untukk masa depan kita . tp , tak semua yang dirancang itu akan terjadi , sebagai manusia , memang kita hanya mampu merancang . okayy . gud luck in yor life :)))

No comments:

Post a Comment