Friday, June 24, 2011

UPDATE STORY MEHHH :))

Assalamualaikum *jawb2 .
Hahaha , hem , sudah terlalu - lalu - lalu lame rasenye diriku tidak mengupdate blog kesayangan aku nieyhh . hahhaha . Hem , aku baru je sampai rumahh dari ostel , haha . so , mood aku seronok , wee ~ ~ . 
Hem , the update story about me is , aku baru je dapat result MID YEAR aku , haishhh , tok sah ditanye lahh bape result aku . HAHA , tadelahh gempak sangat . cukoplahh buat kenyang perut kure2 aku tu . HAHA . Mak aku agak angry sedikit * ape ayat nieyhh :) haha . Tp , aku da janji ngan mak aku jangan tengok result MID YEAR sebb , mid year nieyhh aku BZ sket , dengan kem Ppda lahh , kem pengawas lahh , nasyidlahh , extra training lahh , syarahanlahh , haishhh , bz gile lahh .org gile pon tak bz cam aku nieyhh haihh :)))

Tp , ape pon yang terjadi setiap hari datang sekolahh , sentiase ade azam and semangat yang baru , tp , bile dapt omwork terus semangat tu hilang mane pgi tahh . hahaha .macam tulahh manusia . haha . tp tape , aku da janji ngan mak aku result FINAL YEAR mesti meningkat . hahaha . doakan aku ehh :))) sebb klau aku dapt result yang bole buat mak aku bangga sama aku , aku akan dapt something , haha :))

Then , nanti bulan 8 aku ade test 2 . so , doakan aku jugak bole buat yang terbaikk , to all smk seri saujana student best of luck for test 2 okayy :)) hem , tu je kot , tak tahu lahh ape lagi yang aku nak mengarut memalam nieyhh , okayy , chioww !




No comments:

Post a Comment