Saturday, June 11, 2011

Wahh , sudah tahu !!!

Hai , kenpae tajok entry nieyhh camnie ? hem ,, sebab ...
sebab harini aku belajar bende baru . haha , nak tau ape bende , haha , care2 nak pasang ink printer , haha , lawak kan ?
hem , tadi baru lahh aku sedar yang printer aku nieyhh kehabisan ink hitam , so , dengan pantas aku dail no abg ,aku , haishh , ta dapek2 pon , haha .  tetibe aku dapat panggilan , abg akulahh tu , then , aku pon tye lahh , haha , pastu aku ponn tau lahh .
haha , so , aku nak ingatkan korang jangan lahh terlalu mengharapkan sangat bantuan orang lain , hampehh je .
haha , okayy . baru tahu betape sengsare tade ink tadi , hahaha . selame nieyhh hal ehwal komputer aku serah kan kat abg aku je , haha . kali nieyhh aku pula yg terkene lahhh :PP
so , amek pengajaran tahu , jangan dok gelak kat aku nieyhh haihh :DD

Hem , skang nieyhh tengah semangat bola nieyhh haihh . walauponn pada mulanya aku tak tau nak pilih sape . HAHAHA , tp selepas melihat keangkuhan pemain kelantan , aku mula yakin bahawa Ganu akan menang dan dapat mencium piala FA tuuhh . HAHA .
satu kebanggaan dalam diri aku apabila ape yang aku ramalkan itu menjadi kenyataan :)) like2 ,
hem ,,sape yg ade FB tuhh , berderet lahh dapat melihat status aku , haha .
Hem , pada mulanya aku terlalu malas untuk melayan bola *memg pemalas pnn kan ? 
then , selepas Idlan Talaha dapat golkan 1 tadi , aku mula rase tercabar * ehh macam aku player plakk kan ? 
hem ,sebenarnye aku sokong sape yang menang * camtulahh negeri tak masokk final .
hahaha . okay . then , terdengar jeritan manusia yang sedang melepak di kedai mamak depan rumah aku nieyhh . menjadikan aku semakin semangat . haha . 
Akhirnya , menang juga GANU tuhh , HAHA , tp , keseluruhan game GANU yang konker lahh .
okayy , for player KLATE , mu toksehh dok kecewe lahh , mu kan dahh mene banyok kali , mu bagi la peluwe kat demo :P
betoll ke dialek aku tuhh ? maaf sesangat kalau salahh okayy :))
aku undur diri :P
salam satu MALAYSIA :DD

No comments:

Post a Comment