Tuesday, June 7, 2011

Waiting for someone ?

Haiype !
still waiting for someone ? haha . wake uplahh , dont waste your time waiting for someone that imposible belong to us . hem . kenape aku tetibe ckp camnie ? haha . act , aku buat camni untuk ingatkan uools or even myself sendiri supaya jangnlahh terlalu mengharap kat someone yang mustahil jadi milik kita . senang cakap jangan bagi big hope lahh ( small hope je cukup) hahaha .
Aku pon tak tau nak cakap camne , nieyhh sebenrnye , tak kesahh klau korg bagi big hope then die juga reply tape . what would u feel if that happend ? 
hemm , sebenrnya , kadang2 yang di depan mate , tak sesempurna yang jauh di mata . tp , kadg2 ego menghalang kita dari mendekati yang dekat . hem , *tak pham tape :P
penat berlari menagih cinta yang jauh , puas di tolak cinta yang dekat . tiba2 cinta yang jauh belalu tanpa khabar berita . derita di hati pasti tersekse( dahla derita terseksa pula ) . puas kupujuk hati supaya bersabar mungkin ini dinamakn takdir . setahun berlalu . aku bangkit lalau mencari semula cinta yang hilang . namun masihh tidak kutemu . dan di saat ini , aku sangt mengharap yang dekat sudi menghulurkan bahu . baru ku sedar . cinta yang selama ini aku cari ada di depan mata . biarpun dirinya tidak sesempurna sidia yang kunanti , ini juga dinamakn takdir . terima seadanya dirinya . kelemahan aku biarlah menjadi kelebihan dia . dan sebaliknya ( vice versa ) , namun , tidak kuat untuk mengharungi ombak bagai tsunami yang datang melanda . aku tersentap . masih tidak sempurna cinta ini jika cinta hanya berlandaskan nafsu dan perasaan . cinta sebenarnya memerlukan pengorbanan , dan inilah pengorbanan yang aku lakukan . rela melihat engkau bahagia bersama si dia biarpun hati pedih bagai di hiris sembilu . ya , hati ini pedih . biarlahh apa yang terjadi , asal engkau akhirnya bahagia . itulah sebenarnya CINTA . 

p/s hem , petikan dari novel sebenarnya cinta written by didi othman 
this is wat happend to me :)

No comments:

Post a Comment