Sunday, July 24, 2011

Cook Acedemy :))


Assalamualaikum . salam 1 blog :))
okayy , harini bukan aku nak share tips masakan , just nak share pengalaman aku masukk pertandingan memasak . hahaha . lawak betull . dahh lahh masuk pun last minit , memang tak prepare lahh kan .

okayy , citanya bermula disini ... ( mood teruja )
aq baru balik dari kenduri kawin , pastu mak aq ajak pg karnival kat blakang rumahh aku tuhh , pepagi lagi aq dahh dengar riuh - rendah kat blakang rumahh aq tuhh . then , aq punn dengan ayu dan sopan berbaju kurung     ( ecehhh ) punn pergilahh serbu ngan mak n adq aku . pastu , aq tye jiran aq , pertandingan memasak tu ade kosong lagi ke ? die kate ade ( ganti peserta yang tarik diri ) so , malu-2 ubi , aku punn tibai jelahh . pertandingan tu gandingan anak dan ibu . tp , ibu hanya bolehh bagi arahan dari jauh je , anaknya yang masak .

waduhhh , yang aku teruja nya bukan ape , sebab INA NAIM yang jadi juri , kenal INA NAIM ? tak kenal ? alahh , yang ade kontroversi ngan MAWI dulu lahh , hem ... tak kenal jugakk ? mehh lahh cek tunjuk gambar ...







husband INA NAIM , SUHAIMI ,


















nak tengokk hasilnya ?? tadaaaaaa :)))



dah kenal dahh ? hahaha . hem , okayy . masa memasak hanya diberi selama 30 minit je , masak berasaskan mee menggunakan barang yang telah disediakan je . hahaha . lawak gile . hem , pastu pengumuman ,,, bagi pemenang . malas lahh cek nak khabaq cek dapat nombr bapa . hangpa paham sendiri nohh . hahaha .

karnival tu diteruskan lagi dengan pelbagai acara , dah macam jom hebohh pulakk aku tengok . haha . luck draw punn ade tau :)) tp aku unlucky lahh haritu . hahaha . kayy . malam pulakk ade ceramah  ngan NAZRI ( ex Raihan ) , SHAM KAMIKAZE and ramai lagi . okayy . ty story mory lagi lahh :)) buibui ,

No comments:

Post a Comment