Saturday, July 9, 2011

KANGEN BAND :)))

Assalamualaikum .
hem , beselahh , dah nama tajuk entry ni punn KANGEN BAND . for sre lahh aku nak cte pasal band nieyhh . in fact diorang ni taklahh sehensem korean punya penyanyi . tapi suara dye bolehh buat aku lentokk beb , ecehh . ayat . haha . dalam bayk-2 lagu kangen band . lagu nieyhh yang paling menusuk kalbu aku yang paling dalam skali . menusuk pancrease aku punn bole . haha . 

first time dengar lagu nieyhh , aku tade prasan langsung . then , dah 42 kali dengar and faham maksud lagu ni , sedap lahh pulakk untuk aku hayati kat halwa telinga aku ni . maksud lagu dye sweet sangat . haha , kayy . aku letak lagu nieyhh kat blog nieyhh . bukan untuk sesape . so , sesape punn jangan prasan tahu ! like u all . 
kayy , selamat menghayati lagu nieyhh okayy , kalau suke tick lahh excelent kat bawah tu , kalau tak suka . shhh , diam-2 suda . kayy . chiouwwww .




song by kangen band .
title yakinlah aku menjemputmu 

No comments:

Post a Comment