Friday, July 15, 2011

minat band indonesia ????

Okayy , sekarang entry kali nieyhh , aku nak menjemput korang melawat blog nieyhh , *ecehh , macm cikgu tadika pulakk :)) memandangkan entry sebelum nieyhh aku dahh offer blog untuk movie collection , so , skg aku nak promote untuk peminat band indonesia . sape minat band indonesia ? ankat tangan macam saye ( usop ) hahaha . so , aku percaya biarpun berlaku sedikit ketegangan antara indo malay , namun , peminat tetap peminat babe , aku pun antara peminat band indonesia , bukan tak minat malaysia , of corse minat juga , tp , kali nieyhh nak offer band indonesia dulu okayy , skarg nieyhh dah ramai dahh band indonesia yang naik , kite rse band indonesia nieyhh dah macam berlambak sangat kan ? and korang punn berkata

" menyemak je band indonesia nieyhh , dah lahh berlambak "

haha , itu bg yang tidak minat band indonesia , tp kalau yang minat pula akan kata

" sedap betol lagu band indon nieyhh , suare sedap plakk tuhh "

hem , so , biarpunn ape yang jadi , aku tetap salah seorang peminat band indonesia , sebenarnya banyak lagi band indonesia yang kita tak kenal , so , nak jadi salah seorang yang UTD dengan lagu-2 Indonesia ??? jom sama lawat blog ini :


P/s ; sesape yang rase tension ngan entry nieyhh , maaf ye :)))

No comments:

Post a Comment