Monday, July 4, 2011

Perginya Nendaku :(((

Assalamualaikum .
pertama sekali , mood aku memang sedey kali nieyhh . hem . tanggal 4.7.2011 ketika perhimpunan sekolah aku dikejutkan dengan kedatangan makcik sedare aku . aku punn bergegas lahh pg ke pintu pagar besarr sekolahh aku . pastu aku melihat makcik aku sedang bercakap ngan warden aku dalam keadaan hiba . ecehh ,*ayat tak bley bla . Hem , then aku dah agak apa yang bakal dikatakan olehh makcik aku , so , aku punn hanya mendiamkan diri dalam kete dan hanya memandang keluar tingkap kereta . kebetulann makcik aku tu layan lagu lama pula , bertambah deras air mengalir dari kelopak mate den ni haihh . tp , aku tak nakk nangis , i am not weak okayy . tp , sebagai seorang insan perasaan sedey tetap bertamu di hati .

kemudian aku tiba di perkarangan masjid , aku mencari kelibat mak aku namun tidak aku temui . puas bertanya aku akhirnya berhasil mengesan kedudukan mak aku melalui GPS ( joke ) , then , sembang-2lahh . 
pastu aku kol abang aku inform kat dye . 

sebenarnya aku terkejutt dengan berita ini . tapi , aku cuba pikir positif . okayy . so , aku harap pakcik-2 aku bole terima musibah ni dengan redha . haihh , sayu pula memalam nieyhh . hahaha .
haihh , cam ne lahh nak hiburkan hati . take time kutt . okaylahh . esokk aku akan diterbangkan kesekolahh aku kembali untuk kembali menuntut ilmu . lepas subuhh mak aku akan speed dan menghantar aku kesekolah secepat mungkin . okayy2 . tu je nak cakap . mate den dahh kecik dahh . ty kite chat-2 lagi yeahh . chiouu :)))

1 comment:

  1. ucapan takziah dihulurkann...>
    akan tetapi tanggal 4.7.2011 itu tidak bisa ku terima..n i think kak dibo tahu sbb aperr kan???
    semoga roh nenda kak dibo dicucuri rahmat...amin>

    ReplyDelete