Saturday, October 29, 2011

Contest !!!

Assalamualaikum ,
hey , sape nak join contest ? angkat tangan macam saye * hehe :P
okayy , aku sememang nye suke menjelajah FB and blog-2 orang nihh , ape guna internet kalau tak pandai guna kan ? hemm , harinihh , aku nak promote satu contest nihh , bukan aku yang buat , haha , nak tunggu dyb buat contest ? tunggu lepas kerja lahh ye , baru ade income :P hehe
okayy , sape yang suka and gila shawl ? Hem , aku nak mempromote satu contest iaitu PRINCESS SHAWL CONTEST !!! , hem , disebabkan aku malas nak cari undi , so , aku tak dapat lahh nak join contest nihh , untuk sesape yang berminat , bolehhlahh click dekat ....... SINI !!!
 Jangan lambat-2 tau , sebab ... hadiah nye sangat lahh menarik tau , ade wang tunai ...shawl and macam-2 lagilahh , so , kalau nak suruh dyb like kan pic korang tuhh , just leave yor comment here , okayy , till the , chaww , buibui :)

P/S : jangan lupa like pic dyb untuk contest MY BFF , TEKAN SINI JEHH :)
        Sape yang like nihh , kasi muahhhh , siket lahh :P like-2

No comments:

Post a Comment