Friday, October 7, 2011

wah Rindu Lahh tu :)

Assalamualaikum ,
perkataan rindu aku tujukan KHAS buat blog aku ,
huhu .
lame kan aku tak update blog , sori sangat coz , memang sejak kebelakangan ni , aku bz sangat . skg ni tengah minggu exam , final year pulakk tuhh , haihhh , parahh ni .
hem , mesti korang pelik and tertanye-tanye , mengapa aku menghilangkan diri terlalu lama , chewaahh , poyo je kan aku ni ??
hem , maybe lepas ni baru aku bolehh menghupdate story-2 yang gempak-2 ngan korang keyy :)
hem , budk kelas aku cuti dari jumaat sampai selase , huhu , best gile , rindu kowtt kat rumahh aku , hehe .
okayy , perkembangan terbaru aku tengah berhempas pulas sudy untuk final year ni ( ayat standard )

then , hari Sabtu dan Ahad nanti aku ade pertandingan nasyid untuk Karnival Asrama . doakan SMK Seri Saujana menang banyak-2 hadiah ehh :)) Amin ...
so , esok ade kenduri kat rumah makcik aku , sebb die baru pindahh rumahh . then , Agad pulakk aku pg kluar ngan Ayuni , entahh nak cari hape lagi lahh si member aku tuhh . Alahh . tak jauhh pun , Wangsa Walk je ..
so , sesape yang berminat nak ambil gambar ngan aku pegilahh sana ye , ( sumpahh perasan ) yukss  !
then , selase petang pg bli baju nasyidd pulakk . wokehh , doakan semua nya berjalan dengan lancar .

Aku dah rase diri macam artis lahh pulakk , hehe , alahh macam soalan standard wartawan kat artis 

" ape perkembangan terbaru "

hehehehe , wokeyhh , next entry diba update gambar kenduri + hangout okayy :)) buibuibui semua :)

P/S : Mak aku gelak sampai menangis-nangis sorang-2 dalam kereta OTW nak pg keje dengar panggilan hangit dari Dany kat kawan die :) Tahniah Hot FM , anda mampu membuat ibu saya gembira . thumbs up :DD

No comments:

Post a Comment