Friday, November 25, 2011

Cinta :)

Assalamualaikum :)
hye to all :) okayy , aku hanya lahh seorang manusia yang suka melayan orang lain ...
wahh , kenapa tajuk aku cinta pula nihh ? okayy , sebgai manusia biasa , aku pun teringin jugakk nak tau macam mana rase betul-2 jatuhh cinta .
selama aku hidup di bawah nama tuah Adibah Hajar ank Othman nihh , tak pernahh lagi rase macam mane cinta itu . Aku pelik betul macam mane manusia bolehh jatuhh cinta dengan mudah sesangat ,
aku tade perasaan punn . Aku risau jugakk kalau aku ni memang tade perasaan ke ape , sebab dahh sekolahh ngan girls ni kann , haha , harap perangai aku ni normal :)
Wokeyhh , entry ni hanyalah luahan hati si pemilik blog ni . Kalau taknak baca , abaikan okayy :) that all , tq for read this :)
Wassalam , gud nyte :)

p/s : ada artis yang sombong sesangat kat twitter , tp depan-2 muka punyalah baik , tape , maybe kau bz kowt :)

No comments:

Post a Comment