Sunday, November 20, 2011

THE GREAT DAY EVER :)

Assalamualaikum , 
Anyeonseyo,  hehehe , sekarang nihh , mood aku terlebih kepada bahasa yang baru aku belajar , iaitu bahasa korea :)
bila dah belajar , baru lahh faham bila nak tengok movie korea :) hem , haritu , aku pergi MID VALLEY dengan zombi 4 Angsana :) hehe , pengalaman yang sangat berharga , yang sangat susah untuk didapati bila bersama member-2 ni kan * ayat sayu pula :) tak sangka dah 4 tahun aku gedebik gedebuk ngan member aku and next year we gonna be a senior ! :) and also SPM candidate :( 
huh , akayy , kat post nihh , aku nak story mory siket lahh pasal hang out plus jamuan kelas aku yang telah diadakan di Mid , tq Mid :) hehe , okayy , aku nak cite siket lahh kan macam mane perjalanan aku ,
seawal 7.30 pagi aku ngan fahimah yang tengah sedap-2 tengok amazing race tetibe dapat call dari ayuni , ayuni kate die ngan wan  dah tercongok kat stesen setiawangsa dahh , huk alohh , awal nye lahh :)
tapi , aku ngan fahimah still lagi malas nak bergerak so biar je , *kejamnye :) 
pastu setelahh menerima pelbagai msj and panggilan dari ayuni ngan izzati , aku pun bersiap lahh , dalam pukol 8.30 aku ngan fahimah sampai kat stesen , hehe , lapar kowt ... then , kiteorang berlima pun bergerak menuju ke KL SENTRAL , so , disebabkan food court tak bukak kiteorang memeriahkanlahh Mc Donald , so , sarapan yang sangat best , tp ayuni kate die tak kenyang sebab die nak makan mihun goreng :) haishh .
lepas sarapan kiteorang bergerak menuju ke Mid naik KTM , 
dah sampai kiteorang terus beli tiket cerite ape ? nak tahu ? cite AKU BUKAN TOMBOY ! 
huhu , biase lahh cite melayu kan , tp okayy la cerita die .
then , lpeas tengok wayang dalam pukul 11.00 then tamat pukol 1.00 kiteorang bertiga belas punn gerak pergi ke boling :)
sebenarnye kelas aku ade 17 orang je , tp atas beberapa hal lagi empat org tak dapat join `(
kiteorang main satu games je , permainan yang sangat seronok , kiteorang amek 2 lane , sangat best , sebab si ayuni tu mula-2 malu-2 ayam , bile da main tak nak berhenti la pulakk , habis bowling , kiteorang pun pergi makan , duduk kat food court then pergi order domino`s pizza :) *yummy 
lepas tu kiteorang buat hal masing-2 , tp balik tue , ayuni yang sememangnye ratu novel ni , pergi singgah MPH , lepas tu , balik naik KTM , 
the fuckest thing happend dekat KTM , haha , *marah siket 
aku , shyda ayuni ngan wan dah tunggu almost 30 minute tp last-2 aku ngan ayuni tak bole masuk sebab orang yang kat dalam train tu tak nak kedalam , haishh bengang gile lahh .
okayy , dahh cool balik , so , dalam pukul 7.15 aku sampai rumahh . Alhamdulillah :)
so , jom tengok gambar-2 kiteorang :-
 kat KTM 


tengah menunggu member yang lain beli tiket

agak-2 set combo mane yang aku beli 

 sempat posing dalam toilet :)

tengah menunggu bowling nihh :)

 aksi di bowling court :)







 haishh , si budak jatuhh nihh , sempat lagi tu posing , agak-2 korang lahh kan , yg mane satu awek kat atas nihh , yang jatuh terpeleot time tengah baling bowling tu ? hehe"_"














dag terpeleot , makan pulak ye :) *jangan marah :)








kan best kalau ade bilik bacaan macam MPH :)

 juling mate ayuni nampak novel , hehe :)


 meman menguji kesabaran betul menunggu KTM nihh !


lastly , kiteorang sume dapat bende alahh ni sorang satu :)
zaman remaja memang zaman terindah , tp bolehh jadi sebaliknya kalau kite tak gunakan sebaiknya :) thanks to all zombi for yor copreration :)
p/s : hari ni aku masak sambal sardin ngan sayur cheese :) kau hado ?




No comments:

Post a Comment