Tuesday, November 22, 2011

Haagen-Dazs :)

Assalamualaikum ,
okayy ,
bab-2 makanan ni , aku memang suke explore something new , biarpun mahal , kalau puas memang berbaloi ,
okayy ,
mesti korang pelik and tertanye-tanye lahh kan , ape ke bende lahh pula haagen dazs nihh ,
hem , okayy  . NVM , didi akan terangkan , okayy , korang tahu tak baskin Robin ? alahh BR ? hem , tahu punn , salah satu jenama ice cream yang terfemes dan termahal, hehe . bagi orang-2 macam aku nihh , takde maknenye lahh nak selalu sangat kan makan BR tuhh , tp rase memang sedap , kalau bolehh nak tambahh banyak kali jehh , ngee~~
okayy , ingat tak post yang lepas aku cite pasal aku hang out ngan member-2 aku kat MID ? ha , ni nak habaq mai siket nihh , mase cek tengah dok sibuk putaq-2 kat MID tuhh , Cek nampak kedai yang tertulis haagen dazs , cek punn tengok ade bekas bulat-2 yang berisi ice cream :) *yummy .
Act , nak cari tutti fruitty , ta jumpe pula , alang-2 tuhh , beli jelahh haagen dazs nihh .
okayy , pada mulanye aku tertarik kat tiramitsu die , lagi-2 memang peminat tiramitsu , tp akak tu punyelahh baik , die bg tau yg tiramitsu kami contain alcohol , *sayg lahh akakk , kasi muahhh :)
okayy , then , amek lahh perise cappucino ngan mocha kowtt , aku amek yang set 2 scoop , and two tapping , kang amek 1 scoop 1 tapping ta cukup pula :)
hem , memang yummy gila :) makan tu kira berbaloi lahh , walaupun mahal , nak tahu harga die ???
hem , harga die RM 22.15 sen !
nak tahu besar mana ?


besar lagi penumbuk aku , ngehh-2 :)



okayy , ice cream ni mahal , sebab ice cream ni akan di serve as pencuci mulut kat white house , kire english style lahh . Agak-2 Obama makan ni tak ? *wink
okayy , sekian saje untuk entry kali ni , that all , thank for read this , till then , chaww :)

p/s : nampak tak background da tukar ? hehe , ade tak mane-2 jejaka nak belanja aku white coffe ? anybody ? just leave a trail here :)


No comments:

Post a Comment