Saturday, November 5, 2011

Selamat hari raye aidiladha :)

Assalamualaikum :P
hai , senyum sampai telinge bile dengar pasal raye kan ? Tapi raye korban tak dirase sangat berbanding raye aidilfitri kan ? kan ?
Okayy , aku nak share pengalaman time kecik-2 dulu bile tiba hari raye korban . haha , aku pasti mesti budak-2 kecik semangat gile nak bangun pepagi , tp bukan semanagt nak solat sunat , tp nak tengok lembu kene sembelihh , nak kacau lembu tuhh , nak bagi die makan :)
haha , lawak pulak teringat zaman kanak-2 ribena dulu .
Ade satu pagi tu , aku bangun pagi , then siap-2 , pastu terus keluar nak pegi tengok lembu yang kene ikat kat rumah aku , then , aku kene perli , nak tau kene perli ape ?

" aikss , nak breakfast dengan lembu tu ke ? "

terkedu aku kene perli baik punye , haha .
okayy , ade lagi kisah lucu yang akan menerjah kepale otak aku bila teringat raye korban nihh , dulu mase kecik-2 aku nihh rapat ngan abg aku , so , disebabkan member aku ramai yang laki , aku pun nakal jugaklahh , haha , punyelahh mendengar kate punye adeq , aku pun lekat sticker kat badan lembu tu , then lekat tade pape , pastu abg aku suruh cabut pulakk sticker tu , aku pun dengan gaye brutal nye pergi lahh tarik sticker tuhh laju-2 , tengah nak tarik tu , tetibe ... Gedebuk !!!!!!!!!!!!
Atoiii , aku kene tendang lahh dengan lembu tuhh , hahaha .semua orang gelakkan aku . hehe . aku buat muka steady je lahh kan :)
okayy , tutup cite tu okayy , mase kecik-2 dulu mesti comfius, ehh , raye korban kene mintak maaf ke ahh ? ade duit raye tak ? hahahha , tpi tu sume dulu okayy , dah menjadi kenangan silam :)
so , dikesempatan dan kesempitan ini , aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA  , semoga anda dapat menghayati kisah pengorbanan nabi Ibrahim dan anaknya :)


p/s: tahun nihh aku anyam ketupat , kau reti :)

No comments:

Post a Comment