Friday, July 27, 2012

The result is ...

Assalamualaikum w.b.t
Okayy, hari ini, hari jumaat, so, sebagai budak asrama yang berkaki lebar ni, aku balik lah, then, dapat berita yang makcik aku ajak berbuka kat rumah dia, kat sri gombak, katenye makan nasi ayam special, aku pun ape lagi, bab-2 makan ni, memang tidak menolak lahh kan. Lagi-2, makcik aku yang ni, memang superb lahh bab-2 masak-memasak ni. 

Aku punn berbuka lahh rumah dia, rupa-rupanya, dia masak nasi je, ayam nye pergi beli kat Ayamas, haha, punye lahh aku puji tadi, hewhew :')

Okayy, tadi balik je kat rumahh, member aku mesej, so the conversation is >>>

member : wehh, dapat plkn takk ?
aku : huh ? dah bole check ehh ?
member : ha'ah, cepatlahh check, aku tak dapatt...
aku : ouhh, okay-2, ty aku inform .

Aku pun, dengan lemah longlai (puasa la katakan ) , on lappy, checklahh kan, so the result is >>>

Tahniah ! Anda terpilih menyertai PLKN siri 10/2013
Penempatan pelatih akan diberitahu kemudian.

So, that the fact :) hurmm, tak tahu lah nak bagi reaction camne, suka?tak suka? sedih? rindu? sengal? cuak? semua ada, haha, kalau budak yang sekolah harian maybe dioranh excited lahh kan, sebabb aku ni, dah la memang berjauhan dengan famili aku yang the boom tu, wuaaa, tapi takpe, demi Negara, akan ku lakukan apa saja :) yeahhh, Sedia berkhidmat demi negara ! hewhew

So, nak buat camne, dah wajib kan ? hehe, kalau boleh nak dapat yang dekat-dekat KL je lah, kalau dapat Sabah or Sarawak best jugakk kan ? boleh cuti-cuti cuci mate , hehe. okayylahh , that all for now, I need to pen off, ecehh,* macam buat surat kiriman tak rasmi pula . Selamat menyambut Bulan Ramadhan dan terus meraih Pahala okayy semua :)

p/s: penat gila layan anak saudara tadi, penat makngahh ni terkejar-kejar, tapee, I love kids :))

No comments:

Post a Comment