Saturday, August 18, 2012

Happy Eid :)

Assalamualaikum :)
Bergema takbir raya,
Berakhirnya Ramadhan,
Syawal pula menjelama,
Tanda hari kejayaan.

Nampak tak betapa rima akhir pantun tak jadi yang aku buat ni sama ? *kelip mata
Okay-2, to all muslimin and muslimat di seluruh pelosok dunia, wherever you are, Aku sebagai anak perempuan yang paling mengadee dalam keluargee ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri  =)

So, dihari raya ni, aku mewakili Adibah Hajar Anak Perempuan Othman *macam keling* ingin menyusun 20 jari termasuk jari kaki, ingin memohon maaf di atas segala kesalahan, kekhilafan, kesengalan, keterlanjuran, kebodohan, kealpaan dan segala ke... yang telah saya lalukan sepanjang anda mengenali saya :) 
Jadi, pesanan saya *tengok betapa lembutnya aku sampai pakai awak saya* , jagalah diri anda semasa menyambut hari raya. Raya memang setahun je sekali, janganlah excitednya tu, boleh sambut sekali je raye. *paham tak? aku tak paham (tangan di bahu kaki kat kepala)

so, everbody ! salam Syawal :)

Ehhm nak share gambar ni, created by my girlprenggg >>>


timacihh =) *so terharu you know !

p/s : aku masih lagi bagi kad raya kat cikgu, *kuno* peduli hape aku.

No comments:

Post a Comment