Wednesday, August 15, 2012

Tide Tide Tide =)

Assalamualaikum,
Hey-Ho, apa khabar cantik-cantik semua, acano sambutan raye hangpa semua ?
Aku? HuiHui, tak payah nak obvious sangatlahh kan, sebabnya, naik je cuti raye ni, aku terus exam for TRIAL SPM, penting tuhh beb, kalau setakat ujian bulanan tu, ehemehem, pepahamlahh yew, kitew ni pemalas sikit lahh, ha, bila esok nak exam, malam baru lahh bace buku,mwehehe *alahh, standard lahh tu.

Tahun ni, aku beraye kat Kuala Lumpur je, biasheeeleee orang keyeell, bhaha. Best wook raye kat KL, walaupun hati ni meronta-ronta bila dengar lagu raye yang ada sebut pasal perantauan. Aku pun boleh lahh jugak kire perantauan kan, sebab aku tinggal kat ostel, walaupun jaraknya hanyalah antara gombak ngan bukit jalil, kuikui. So, aku nak bagi tips, macam mana korang semua nak smooth kan lagi preparation raye korang tu. Contohnye lahh >>

Beg
Kasut
Baju
Seluar
Stokin
Conteks lens raye
Makeup
Kuih Raye
 and ape-ape je yang berakhir dengan raye, huahua
aku ni, simple je lahh, kasut pun tahun ni tak beli, sebab kasut tahun lepas tu, just pakai 3 kali je, sebab kasut macam ladies like sikit, ade reben-2 gitu, aku ni nak ke manalah sangat pakai kasut camtu, so, aku plan tahun ni, nak tukar kasut BUM aku tu, yang aku dah bedal sampai kalau aku lelong pun, orang taknaklah. betapa teruknya aku ni, so, aku pun plan nak beli Supra. haha, baru lahh gempak gitu *hamboiii diba, kau ingat kau ni retiss ke? hewhew =')
Hoho, raya tahun ni, mak aku suruh aku anyam ketupat, disebabkan dalam famili aku tu, aku je yang berbakat ni, *perasan gilewwww . Selain itu, untuk raye ni, aku ade buat appointment untuk facial, dalam pada sama nak cantik luaran tu, dalaman pun kene jaga juga, contohnya, aku memang ambil minyak kelapa dara as suplement, memang minyak ni sangat membantu membuang toxic yang ade dalam badan kita. lagipun minyak ni natural, kak irine pun amalkan minyak ni, tak pakai jamu-jamu pun kauuu, putih gitu. Selain luaran, dalaman pun sangat penting okay buchuk-buchuk :)
Next entry aku share pasal raye pulak okay. Hah, dalam pada kalian nak membuat persiapan menyambut Eid ni, jangan lupa beribadat pun kene buat jugak, lagi-2 10 malam terakhir ni, kene lah pulun pahal sebanyak mungkin. Malam Qadr hanya datang sekali je setahun, sangat beruntung bagi sesiapa yang berjaya memperolehnya. So, sampai sini je lah coretcarutt aku ni, See you next entry :) Muahh

p/s : Aku tade pakwe? so what? I am more happier ade ramai GF yang memahami :)

No comments:

Post a Comment