Wednesday, December 26, 2012

Hello :) I Am Trainee :)

Assalamualaikum :)
Hye, tajuk entry ni aku dapat memalui salah satu kumpulan anak muda, ecehh, macam aku tua sangat pulak khenn gitu. Alah, kumpulan I am Neeta tu, hewhew
Now, I am become a trainee A.K.A kuli at memory lane klcc. Actually it fun there because it only girls worker there. The, uoolls nak tau ? banyak gila kerenah customors yuuuu. Letih I nak layan sorang-sorang. Tapi, best ape layan-layan orang :)
Dahla ramai warga asing msuk memori lane tu, lagi-lagi sekarang tengah christmas kannn. Memang berbelit-belit lah lidah I ni nak bajet-bajet macam omputehh gitu.  Rase macam nak tercabut kaki aku ni, aku kerja 9 jam, 8 jam full time berdiri hokeyhh, yang satu jam tu sebab time rehat. Aku mintak time rehat aku 4-5 kalau bolehh, sebab nak solat zohor ngan asar sekali. Aku tak tahula, kalau pekerja lain yang rest awal-awal tu, *teet* tapi, aku positive thinking je la khenn, baik tak iteww.

***
Damn jeloussssssyyyy gila tengok wedding ceremony Kak Maria Elena, just a couple word that I can say, pretty simple. Tengok pelamin yang sangat simple dan make up yang tidak over gitu, malah dress yang sangat simple and cantik, tambah pulak husband and wife yang ikhlas and sweet. Perfect !
*banyak nye ayat sambung*

***

So, later kalau aku free, Insya-Allah aku taip entry baru mengenai tahun baru bersama semangat baru dan kerjaya yang baru dan life yang baru dan semuanya baru. 

~buibui~

p/s : aku tak faham kenapa kau tak boleh kekalkan image bertudung labuh kau tu kat luar ? *fine ! it not my busines anymore :))


No comments:

Post a Comment