Wednesday, February 20, 2013

Saya penggemar....

Assalamualaikum :)
Hey-Ho. No Time Always See :) *sohai punya olang*

Setelah aku memalaskan diri aku untuk mengupdatekan entry. Finally, I am coming back to share some good new InsyaAllah. But the good news coming soon. wait okayy :) So, Lets start our entry.

Saya pengemar Char kuew Teoww, anda? *soal jawab*
Jadi bila diri den ni dah suko sangat char kuew teow, haruslah den tawu mano tompat yang char kuew teow dio umphh. Amboi, keluar dah loghat nogori aku tu. 

Aku ni suka sangat sangat sangat sangat kat kuew teoww, tak kiralah apa jenis kuew teow pun, kuew teow kungfu ke karate ke silat ke, semua aku balun sampai licin*yeke?* selagi dia berasaskan kuew teow. Tapi, aku paling gemor char kuew teow lagi-2, yang penang punya, memang slurpppp :)
*terliur pulak sambil taip entry ni*

Jadi kepada anda diluar sana yang mempunyai minat serta taste yang sama macam aku ni, bolehlah berkunjung ke Marli`s corner. kedai ini terletak di jalan malinja iaitu berdekatan dengan Kolej TAR ataupun outlet lain di Danau Kota. Itu yang aku tahu la, ataupun untuk maklumat lanjut bolehla ke FanPage diorang

Antara sebab aku suka gila kat Char kuew teow diorang ni sebab, cepat :) Hoho, yelah perlulah pantas dan tangkas supaya aku tidak membuat muka annoyed aku ketika sedang menunggu. Bhaha. 
Aku suka sebab Char kuew Teow dia sedapp, mestilah, kalau tak sedap aku baling selipar jepun aku kat tukang masak tu, *wachaa*. Seterusnya, aku suka sebab kuew teow die banyak kuah, ala, paham tak? maksud aku basah lah, macam banjir tu. *istilah untuk merujuk kepada kuew teow okayy ekauu jangan nak otak kuning sangat*

nasi lemak pun ada jual, sedap gila kot ayam dia.

nengok gambauu je dah terliurr *acanerr tu johan*



Tu je lah yang aku nak share, overall aku bagi 9/10. mana hilang lagi 1 markah? haha. Hilang sebab kedai ni layan diri, kalau nak kena beratur dan tunggu hingga siap dan terus bayar. itu membuatkan aku malas jadi aku amek 1 markah. hewhew. So, try it outtttttt !!

No comments:

Post a Comment