Tuesday, September 1, 2015

News

Assalamualaikum.
Hey-Ho !
Lama giloss gua tak update blog. 
Btw, sekarang aku tengah cuti sem. Sampai bulan 9. Aku baru je keje lepas raya ni. Aku sebenarnya malas sangat nak kerja. Fikir sem ni nak relax ja, tapi ada satu benda yang membuatkan aku eexcited nak kije cari duit. Gitchuu, ape bend nya ? Kawen ke ?
Hell no ! Kawen lambat lagi lah beb, kasi chance gua happy kan mak gua dulu.
Tapi kalau dah sampai seru tu nak buat guano ye dak ? *Tersedak*

Okayy, benda yang buat aku semangat nak kumpul duit ialah aku nak gi travel. Wihooo, engko tau je lah kan, aku bukan orang kaya yang every year pegi vacation. Setakat dekat-dekat tu ada la. So, prinsip family aku, sendiri nak, sendiri tanggung haaa kauu. Memang aku pun terapkan dalam diri aku camtu. Jeleous tu memang lah akalau tengok orang travel kehulu kehilir tak pun usung awek hulu hilir, (ehh tu pun jeles ke?) Tapi, dah diri ni tak mampu ye dak? Duk diam je la tengok orang.

Sejak akhir-akhir ni aku rasa macam aku jenis yang banyak diam dan fikir. Aku tak tahu tu benda baik ataupun sebaliknya. Haha. Sebab you know me, I am type of yang gila-gila, buat benda pakai aci redah, buat dulu baru fikir and segala yang negatif lah pokok dan akarnya.

Maybe sebab umur pun dah cecah 20 tahun kan? oyemgii twenty? (Pura-pura cool), jadi aku rasa tibalah masa untuk aku jadi lebih matang kot. Hiks.

Thanks for reading :')

No comments:

Post a Comment